1/0
정보
객실 선택
후기
위치
안내
결제혜택
오즈카이마크 팔레츠 호텔
Konyaalti Falez Mevkii, Antalya, Antalya, 튀르키예, 07050지도에서 보기
이런 점이 좋았어요

호텔 위치가 좋고 직원들이 친절한 편이라는 긍정적인 평가가 있었습니다. 가성비 면에서도 만족스러웠다는 의견이 있었습니다.
편의 시설
객실 선택
현재 예약 가능한 객실이 없어요일정, 인원을 변경해보세요
다른 서비스의 이용 후기
Mahmut
Bekir
FARUK
Mehmet Ergun
Mehdi
Fatima
Bora
memet
memet
Mahamed
Layali
mohamad
Maria
Ibrahim
Mohamed
auns
Shamima
Hatice
Magnila
Hans-Peter
Hardeep
Emrah
kenan
Ciro
Sabrina
Verified traveler
Mohammad
Figen
Eyüp
Mélyna Karima
Verified traveler
Carolina
Kadri
Yunus emre
Deniz
jürg
Iqbal
HAYRIYE
Önder Samet
Tülay
richard
Bekir
Ahmed
Verified traveler
Ercan
Verified traveler
Verified traveler
Zarmehr
gabriele
ismail
9달 전
Otelde çalışanların ilgileri çok iyiydi baleyi çiftiydik paket olarak almamıstık onlar bizim için bir oda ayarladı ve odaya kahvaltı getirdiler.
9달 전
Özkaymak falez hotel beklentimizi karşıladı
Güzeldi
1년 전
Gerçekten her şey mükemmeldi. Karşılama, tebessüm, çözüme odaklı yaklaşımlar. Çok memnun kaldık. Gerek manzarası, gerekse çevre dostu düzenlemeleri gerçekten muhteşem. Tek sıkıntımız kısa süren seyahatimiz nedeni ile birçok aktiviteden faydalanamadık. Mümkün olan en kısa sürede burada güzel bir tatil geçirmek için sabırsızlanıyorum. Herkese kesinlikle tavsiye ederim.ederim
1년 전
Otelin yeri cok guzel ve merkezi. Her gun denizde yuzmeye servisle veya yuruyerek kisa surede gidebildik. Otel cok ihtisamli ve odalarda tavan yuksek, manzara cok guzel. Gunluk su, sampuan, sabun, havlu, vs. temin edildi ve her gun yenilendi. Kahvalti cok secenekliydi ve yesillik secenekleri cok fazlaydi. Sabahlari tazelenmis basliyordunuz. Deniz kiyisi olmasindan havasi cok temizdi. Konyaalti plajini Fethiye Oludeniz'e benzettim. Deniz cok temiz ve guzeldi. Asansorler hizli ve cabuk geldiler ve yeterliydi. Genel olarak cok guzel bir tatil oldu ve dinlenmis oldum. Oteli kesinlikle tavsiye ediyorum.
1년 전
L’hôtel est parfait et je n’aurai pas assez de mots pour décrire la gentillesse du personnel ! J’apprécie le monsieur Ahmet pour sa bienveillance , C’est très rare d’être aussi bien accueilli.
1년 전
Séjour magnifique et confortable.
Merci à la réception
2년 전
Sportif bir müsabaka için 1 gecelik konaklamaydı. Otel eski bir otel. Ben konumu için tercih ediyorum. Oda büyüklükleri iyi. Renövasyon istiyor. Fiyat performanss olarak emsallere göre iyi
2년 전
gerne wieder
2년 전
war schon öfters hier..alles ok
2년 전
De vær godt
2년 전
Dejligt hotel, vi havde et godt ophold der
2년 전
Great
3년 전
Everything was perfect good service and nice people
3년 전
FREUNDLICHE PERSONAL SCHÖNE LAGE
3년 전
Very good location
3년 전
We like the food it’s excellent
3년 전
The location was great and the check in was very smooth even though we arrived late. The amenities were perfect and view were beautiful. The spa is highly recommended.
Just breakfast was disappointing. No fruits and waffles or pancakes which kids expected. Also we had a problem with the check out staff. He turned out to be very rude and that ruined our last day.
6달 전
Oda temizliği personellin güler yüzlü olması.
8달 전
Room was clean but bed like a rock very hard and uncomfortable, my son and I did not have a restful sleep only painful backs. Food limited mostly vegetables although good if you want to slim down, not good for a fussy eater, not much snacks before meals.
8달 전
Preis Leistung absolut ok
8달 전
Staff were kind but we had a mishap on the first day. They needed to put us up in a lower tier hotel. You’ll need to manage expectations if you’re used to Mexico style all inclusives. Otherwise the food was decent. The gym was bare bones. English is not a dominant language. Worth staying if you’re in Antalya for whatever purpose. The process of obtaining a beach towel is a bit absurd, requiring a 10 Euro deposit. Beach area was a bit far from the hotel complex but a pleasant walk in any case by the boardwalk. Location is probably the best in the city. It’s about a 5 minute taxi to the old city or a 35-40 min walk along the boardwalk.
9달 전
Manzarası güzel yemekleri doyurucu hizmet ne aradıgınıza bağlı. Sahili yakın gibi ama ulaşımı biraz zor tabiki. Alkolü çok kötü onun haricinde konaklanabilecek bi otel
10달 전
Temizlik yapılıyor hergün ama kötü tarafı yerler halı var kokuyor ve kim ne yapmış belli deği başka bir sorunu yok .
Çocuk dostu bir yer değil eğlenceli bir yer değil
Daha çok kafa dinlemeli yer....
1년 전
Tutto sommato il soggiorno è andato bene, ma i letti erano veramente scomodissimi. Colazione abbondante ed anche il buffet per la cena non era male. Però per essere un 5 stelle mi aspettavo di più
1년 전
Très bonne expérience dans sa globalité dommage qu’il n’y ai pas de fer à repasser dans la chambre . Très belle vue du balcon dommage il n’est pas très grand . Personnel plutôt gentil et compréhensible. Je reviendrai . Petit plus plein de bébé chats adorable dans le jardin
2년 전
Otel ve oda gayet modern ve güzeldi. Havuz çeşitliliği yoktu. Aktiviteler yok denecek kadar az, animatörler ilgisizdi ve azdı. Kahvaltı ve yemekler gayet güzeldi. Snack bar kötüydü. Denize arac olması güzel bir detaydı. Asansır sıkıntısı çoktu yetersizdi.
2년 전
My stay was amazing. I extended my stay 5 days, because I and my wife liked the hotel and the location
2년 전
1310 nolu en ürt katta bir odada kaldık. Küçük bir başkonu vardı ve Manzara harikaydı, deniz, şehir, dağ manzarası, her yere hakimdi, odanın genişliği ise standarttı. Maalesef tuvalet kokusj çok rahatsız ediciydi. Eskimiş bir otel, odalar eski ancak fonksiyonel olarak işe yarardı.
2년 전
Mann könnte es weiter empfehlen
2년 전
L’hôtel en soit est très bien mais n’est pas du niveau 5 étoiles. Le personnel n’est pas très très agréable. Mais l’hôtel est très bien situé et la Turquie est un pays magnifique
3년 전
Konaklama ve kahvaltı güzeldi. Banyoda gözden kaçan çöpler vardı. En büyük eksiklik kullan at terliklerden hiç koymamışlar.
4년 전
Near the beach, amazing views, friendly staff.
The problem is nobody speaks English, breakfast was a real disaster.
6달 전
Otel odalarının banyolarının tadilattan geçmesi gerekir
Ayrıca verilen sabah kahvaltısını 5 yıldızlı bir otele yakıştıramadım
8달 전
Nıt bed
The pool needs cleaning
10달 전
Kısa bır konaklama oldu otel müdürü iyi bir kişi ama oda hazır bile değildı dışarıdaki halılar pis mobilyalar banyo aksesuarları çok
1년 전
Unterkunft präsentiert sich Online in einem neueren Glanz! Leider veraltete Anlage
1년 전
Cleaning was good but property is not maintained room lights not working property is not being maintained
1년 전
Sporcu kafilesi ile sabah ve akşam yemegi açık büfe şeklinde 6 gece kaldık.Düşünün akşam yemeginde icecek ucretli deniyor.Sadece su içebiliyorsunuz.
Çay dediginizde sadece kahvaltıda var deniyor.
Restaurant bölümü bu yüzden sınıfta kaldı.5 yıldızlı bir otele göre Odalar yeterince eskimiş durumda banyo ve tuveletler de kötü.Birdaha asla tercih etmiyecegim bir konaklama oldu.
1년 전
hizmette sorun yok fakat otel baya bir eski malzemeler çok eski. onun dışında sorun yoktu.
1년 전
Het hotel is ‘echt’ geen 5 sterren hotel waard. Ik vind het nogal misleidend. De prijsverhouding is daarmee ook niet in lijn. Veel ste duur voor een simpele hotel met basic voorzieningen en uitstraling. De tuin etc zijn wel mooi bijgehouden . Alhoewel het gewoon een redelijk hotel is stoort het me vooral aan de 5 sterren wat ons heeft misleid
1년 전
Nice hotel, if a little dated , staff excellent, meal options average, good location for beach, shops, football stadium, restaurants, would stay again .
1년 전
Oda haricin de, hotelin klimaları çalışmıyordu. Restoran da yemek yerken çok sıkıntı çektik, yani klimasız yerde özellikle de Antalya da yaz ayında çok kötü bir tecrübeydi…
2년 전
The staff were very nice and friendly but the facility is very old and need some serious maintenance
I don't believe I'll ever go back there, the prices are too much for such an old and poorly maintained hotel
2년 전
Etwas in die Jahre gekommenes Hotel, im April noch kein Programm für Kinder, daher eher langweiliger Aufenthalt
2년 전
Tanıdığım Antalya merkezin en eski Hotellerinden bir Lara da ki eski dedeman hotel ile birlikte. Konumu mükemmel ama tek sorun herşeyin inanılmaz eskimiş olması. Herşey, oda banyoları ve genel tüm mobilyalar hala ilk açıldığı zamanki gibi. Sanırım 20 yıllık falan nerdeyse. Oda pencereleri ve balkona çıkış kapıları eski tip alüminyum ve artık nerdeyse kullanılamaz halde. Hotelin çok ciddi şekilde bir renovasyon ihtiyacı var. Odaların ıslak zeminleri, halılar, kapı pencereler, genel kullanım alanları vs. Herşey çok eskimiş. Aslında bu kadar güzel bir hotele yazık olmuş dedim içimden. Yenileme yapılırsa yemiden eski şaşalı günlerine döneceğine inanıyorum hotelin.
2년 전
The staff was very unmotivated and absolutely not helpful. This hotel has been a very nice hotel 20 years ago but now I would not recommend it to anyone now. The staff at the reception are very rude. This is absolutely not a five star hotel, the staff smokes in the corridors and there is a smell of smoke everywhere..
3년 전
Worst breakfast ever had and not satisfied at dinner I would say the hotel building and utilities are probably one of the best even it was built at 1990! Would be better if hotel management invest more on kitchen
3년 전
Goede Lokatie maar de faciliteiten van kamers nul.
Lijkt op een 2 ster hotel
Geen waterkokker of koffiezetapparaat, toilet is vies. Zeer onvriendelijke personeel
3년 전
Die Lage des Hotels ist top, hingegen das Frühstück, die Sauberkeit der Zimmer lassen einige Wünsche offen
3년 전
Personel cok soguk
숙박 안내
결제 혜택

퀵계좌이체최대 2천원 즉시할인

카카오페이머니 / 삼성카드 최대 12만원 즉시할인

삼성카드최대 5만원 결제일 할인

현대카드M포인트 10% 사용가능

무이자할부최대 24개월 무이자 할부 가능