1/0
정보
객실 선택
후기
위치
안내
결제혜택
우드 하우스
Kandiller Sok No 4, Kaleici, Muratpasa, Antalya, TUR, 튀르키예, 7100지도에서 보기
이런 점이 좋았어요

호텔의 위치가 매우 좋아 구시가지 내에서 이동이 편리합니다. 가격 대비 만족스러운 수준의 시설과 서비스를 제공하고 있습니다. 대체로 깨끗한 편이지만 일부 개선이 필요한 부분도 있습니다.
편의 시설
객실 선택
현재 예약 가능한 객실이 없어요일정, 인원을 변경해보세요
다른 서비스의 이용 후기
MURAT
Selen
Svetlana
Rabia Seyda
Fatma Gúl
Marwan
Olesya
Aleksei
Demet
Cüneyt
Sadi
meryem
memduh ömür
Belenir
orhan
Michael
OMER
somina
Verified traveler
Hayrettin
Rabia
Pinar
Kadir
Ahmet Abdullah
Verified traveler
Mohamad
ziad
Verified traveler
Verified traveler
Verified traveler
Svetlana
Sinem
Verified traveler
Maarten
Annaliese
Alperen Ekrem
Tania
Salim
Verified traveler
zadem
M. Koray
Verified traveler
Güler
HASAN
Stevo
Magnus
Basak
Kathrina
Sophie
Mehmet Emin
8달 전
Kaleiçinde ulaşım açısından çok iyi bir yer.
Temiz.
9달 전
Konumu çok iyi , fiyat performans oteli
1년 전
Lovely Turkish old house
2년 전
Bir gece kaldık otelin konumu çok iyi keyifli bir konaklamaydı bizim için.
2년 전
Otelin lokasyonu çok iyi. Yataklar rahat, odalar temiz.
3년 전
Everything was great for us.
5년 전
Замечательный отель в самом центре старого города. Внутри отделка из дерева, что придаёт определённый уют. Прям за углом находятся основные достопримечательности, много кафе и ресторанов в округе. Хозяева отеля очень приятные люди!
5년 전
Nice and helpful people are running the hotel. A perfect location close to the Hadrian Gate, aithentic rustical style. Couldn't wish more for this money.
6년 전
Konaklamam çok güzeldi otel sahibi çok samimi bir insan otel temizdi ben çok memnun kaldım
7년 전
Oda genişliği iyi yüksek tavanlı bunaltmıyor. Üç kapılardan girince 50 mt konumu iyi. 3 odalı butik bir otel. İşletmecileri de Güler yüzlü insanlar.
8년 전
I was looking for a place to crash, but this place was amazing! There are only 3 rooms total! My room was probably smallest. Very clean, very comfy. Nice view of the street and beautiful garden across the street. THE ONLY DOWNSIDE is the music in Kaleici area... Loud music plays until 2am
8년 전
Otel konumu ve mimarisi ile çok güzel fakat yan taraftaki cafedeki ses yüzünden uyumakta zorluk çekiyorsunuz.Temiz ve güzel yüzlü ev sahiplerine sahip.
8년 전
Fiyat kalite açısından gayet iyi olan, temiz ve merkezi konumda olan güzel bir otel.
8년 전
Superdi
8년 전
lokasyon çok iyi. çalışanlar oldukça ilgili ve güler yüzlü. ücret makul
bundan sonra da ilk tercihim olacak
8년 전
I had a wonderful stay at Ronesans Otel - the location was excellent - right by the Nirvana travel agency and behind the McDonald's patio. A short walk to the Bay of Antalya and all sights. In a quiet and safe neighborhood, it is also a very short walk from all the nightlife, bars, and restaurants - I'll stay here again during my next trip to Antalya!
8년 전
Konum, temizlik, konfor, hizmet daha iyi olamazdı. Otel sahibi çok sıcakkanlı ve çok ilgili. Yine yolum düşerse kalacağım tek yer.
9년 전
위치도 좋고 올드타운에서 길 안헤메고 찾을수 있어서 좋아여 화장실도 시설 괜찮고 아 물에서 녹물맛남 그래서 양치는 밖에서하긴했는데 주인분들도 진짜 친절하심 시설도 깨끗함ㅇㅇ 아 옆에가 공사장이라서 아침엔 좀 시끄럽긴한데 밤에는 옆 라이브카페음악소리 다 들려서 좋아여 여자혼자라 맥주사와서 방에서먹었는데 분위기 존좋
1년 전
Biraz müzik problemi var, konumu güzel otel temiz lakin biraz eski
1년 전
Isletme temiz, guzel, konum cok iyi, tarihi yapi ahsaplardan basinca cok gicirdiyor.
1년 전
Gayet iyiydi. Yatagi rahat ve temizdi. Yan tarafinda bar olmasindan dolayi ses cok fazla geliyordu
1년 전
Odamiz minikti ama yeterliydi üç gün için. Genel olarak kaleicine araba alinmadigi için aracımıza sürekli başka yerlerde park bulmak zorunds kaldık. Onun dışında yaz gününde klima ve dolap sorunsuz çalışıyordu bu bizi mutlu etti.
Otelde genel olarak ihtiyaç anında ulaşılabilecek sabit birini göremedik acaba sadece biz mi kalıyoruz diye zaman zaman düşündük ama buda çok sorun olmadı.
1년 전
Emfehlens wert.
3년 전
Doğrusu epey memnun oldum. Çok lüks bir otel diyemem ama gayet güzel. Ahşap insana huzur veriyor. Temizlik hususunda da bir sorun yaşamadım. Kahvaltılar gayet lezizdi. Otelin sahibi çok ilgili, çok nazik ve çok yardımsever. Hatta checkout yaptıktan sonra eşyalarımı bıraktım, ki çantamda bilgisayarım vardı. Saatlerce orada baktılar ve geldiğimde her şey yerli yerindeydi. Tekrar çay ikram ettiler. Çok güzel bir şekilde ayrıldım. Tavsiye ederim kesinlikle..
Tek şikayetim hemen yanındaki mekandan saat 01:00'e kadar gelen yüksek müzik sesi. Ertesi sabah işiniz varsa bu bir problem.
Ayrıca, pencerelerde blackout perde olsa çok daha güzel olur. Benim gibi uyumakta zorlananlar çok memnun olur.
7년 전
Otelde sıcak su çok zor akıyodu. Genel olarak çok soğuktu odalar
7년 전
Hotel located beginning old city behind the mine door( Hadrian )
Interesting hotel lovely stuffs
Air conditioner wasn’t work enough
House keeping not every day cleaning
But it didn’t effect on my holiday because the hotel room was good and the area
7년 전
الموقع مذهل رائع وجميل جدا
8년 전
Orta
8년 전
Gayet sakin temiz ve konforluydu. Sezon bittigi icin otelde bazi calismalar vardi fakat hic rahatsiz olmadik. Otel personelleri gayet guler yuzlu ve yardimseverdi.Tavsiye ederim :))
8년 전
oda tertemiz tuvaletler keza öyle fakat otelde görevli kimseyi göremiyorsunuz. oda temizligi soruluyor. guler yuzlu hüseyin beye tesekkur ederiz.
1년 전
I love this location, close to everything! I also love this hotel looks like house Airbnb. Such a Lovey Old Turkish house. Just wrong time, as there in the garden was messy, a lot building materials and dirty tables… I and my hubby have bitten by many mosquitos, the windows were always closed. No TV. Fast WiFi
1년 전
Klo hat gestunken und auf der holzboden waren nadeln die raus geguckt haben ich bin sehr oft drauf getreten
1년 전
Sadece uyumak için yeterli. Konum olarak çok iyi. Temizliği orta. Eski bina. Yenilenmeye ihtiyacı var.
3년 전
The hotel is nice, the karaoke bar next door is terrible
3년 전
Very run down. Room was tidy but old, and seemed half finished. Foyer looked like a workshop and smelled strongly of dog. Staff unprofessional and untidy. No electric jug in rooms and dirty cups in communal area. Boxes of junk and toilet paper outside the rooms. Not worth the money and would not recommend.
6년 전
Kışın tercih etmemekte fayda var. Üşütüp hasta olmanız yüksekle muhtemel. bir sonraki seyahatim için de buradan almıştım ama üşümemek için gitmeyeceğim.
6년 전
The music in the bar in front went until late in the night.
The taxi they ask in the morning to take me to the airport did came.
In the bar near, just in front of Adriano's gate, in the morning i was the only client and the guy serving grabbed me and tried to kissed me by force. Not aceptable!
8년 전
Yeni bir işletme ve çok acemiler ilgi ve alaka yok denecek kadar azdı.Yalnız yerigüzel ve ekonomik olduğunu söylemeliyim
8년 전
Temizlik konusunda memnun kaldım. En onemlisi buydu. Yatak oldukca rahattı. Fakat hava soguktu ve klimanin kendine hayrı yoktu. Elektrikli ısıtıcının 3 seviyesinden sadece 1 tanesinin yanması soru işaretiydi. Sıcak su vardı.
8년 전
Ik kwam aan en er was niemand aanwezig in het hotel de deuren waren dicht moest half uur wachten buiten in de kou totdat er iemand moest komen en de deur openmaken en mijn kamer sleutels te geven . wel dichtbij de winkels en erg rustig hotel en er was helaas geen warm water.
8년 전
Otopark başta problem olmuştu fakat sonradan çözüldü. Konakladığım zamanda otel tadilattaydı. Gardırop veya benzeri bir dolabın bulunmayışı haricinde ciddi bir sıkıntı yok. Kısa konaklamalar için tercih edilebilecek bir yer.
8년 전
Konumu çok iyi,merkezi.yalnız klozetin suyu akmıyordu.banyodaki su bir sıcak bir soğuk akıyordu. Bu sorunlar giderilse ücretine göre iyidi diyebilirim.
9달 전
Odalarda su yok, gireceğiniz zaman yanınızda konaklamanız boyunca size yetecek su getirmeniz gerekiyor. Bizim suyumuz bittiğinde eşime sadece bize yeterlik var denilmişti, iyi tarafı yakınlarda su alabileceğiniz yerler çok.
Temizliğe gelince sık sık sıcak su kesintileri yaşadık, özellikle sabah saatlerinde. Odadaki temizliği kendi kendimize sağlayamadık ama kendilerine de söylemek istemedik çünkü iki yetişkinin kalması için verilen üç adımlık odamızda valizlerimizi zor açabiliyorduk. Önce onları toplamamız, sonra temizlik için yardım istememiz lazımdı. Buna ayıracak vakti kayıp olarak gördük ve devam ettik.
Ses yalıtımı yok denecek kadar az. Merdivenlerdeki ayak sesleri, çocuk sesleri tabii ki tolere edilebilir ama çevredeki eğlence mekanlarının geç saatlere kadar yaptığı gürültü kesinlikle edilemiyor. Sizin konuşmanızın da dışarıdan duyulduğunu düşünmeniz de size rahatsızlık veriyor.
Beyefendi kibar ve güler yüzlü yaklaşımıyla iyi niyetli olduğunu düşündürdü. Nerdeyse gördüğüm her seferinde verdiğim "iyi akşamlar, kolay gelsin" selamlarının birkaçını havada bırakan hanımefendi bana tuhaf hissettirdi açıkçası.
Her şey için çok teşekkür ederim yine de ama benim deneyimim çok kötü geçti.
1년 전
Otele ulaşmakta zorlandık birkaç kere aradıktan sonra bize 1 saat kadar süre sonra dönüş yapıldı. Oda içerisinde çarşaf, yastık yüzü gibi eşyalar temizdi. Oda içerisinde kullanmak için paketli terliği mevcuttu. Ama otelde sadece 3 oda var konaktan bozma bir yer. Fiyatı uygundu. Beklenti içerisinde olmadan konaklama yapılabilir. Ama gece 1 kadar yan taraftaki pub ta müzik çalması çok rahatsız etti.
5년 전
I wasn't really a place we seen in pictures, rooms are small and there is no place to sit. There is no service, no staff could be found where are they. Not a place I would stay again.
8년 전
Bathroom smelled sewage, alot
Location is good and it was not expensive, but I'm quite sure one can find better value in "Old Town".
9달 전
Otele girdiğinizde iğrenç bir koku alıyorsunuz. Odanın parasını verip rezervasyon yapmamıza rağmen geldiğimizde odada başkasının olduğunu bize başka oda vereceklerini söylediler, oysaki arayıp bilgi verebilirlerdi bu konu hakkında. Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Resimlerle otelin alakası yok, dolandırıcılar. Ayrıca tüm klimalar akıyor. Klima buz atıyor. Bu yüzden otel rutubet kokusundan geçilmiyor.
1년 전
Heizung hat nicht funktioniert und wir haben die ganze Nacht gefroren (waren im Winter dort), Badezimmer stank schlimm nach Kanalisation und war generell in einem etwas schlechteren Zustand. Wir haben dann um ein anderes Zimmer gebeten aber lt. Gastgeber war keines frei. Wir wurden bis zum nächsten Morgen vertröstet, dann war der Gastgeber nicht mehr erreichbar. Wir sind dann in ein anderes Hotel geflüchtet. Gastgeber behauptet gegenüber Hotels.com auch wir hätten uns gar nicht beschwert was gelogen ist. Eine Rückerstattung ist vom Gastgeber nicht erfolgt.
4년 전
Terrible!
One of the worst places I have ever stayed at.
8년 전
Sular kesikti, sabah erkenden kaçtık
숙박 안내
결제 혜택

퀵계좌이체최대 2천원 즉시할인

카카오페이머니 / 삼성카드 최대 12만원 즉시할인

삼성카드최대 5만원 결제일 할인

현대카드M포인트 10% 사용가능

무이자할부최대 24개월 무이자 할부 가능