1/0
정보
객실 선택
후기
위치
안내
결제혜택
시에테 호텔
Lara Cd. 189, Antalya, Antalya, 튀르키예, 07160지도에서 보기
이런 점이 좋았어요

직원들이 매우 친절하고 응대가 좋았습니다. 호텔 위치가 중심가에 있어 편리했고, 객실과 시설이 깨끗하다는 평가가 많았습니다.
편의 시설
다른 서비스의 이용 후기
Sezin
Sema
Ezgi
Cihan
Verified traveler
Melanie
Verified traveler
canan
Verified traveler
BETÜL
Sattar
Gary
Seher
Verified traveler
Yasin Engin
Verified traveler
Bulent
Safa
mehmet deniz
Gökhan
3달 전
Tertemiz şirin bir butik otel…konumu eski Lara yolu üzerinde, eğlence mekanlarına yürüme mesafesinde…Odadan çalışanlardan ve kahvaltısından çok menün kaldık.
8달 전
Oda çok küçüktü. Tek olumsuz yanı bu .
9달 전
Bu kadar merkezi bir bölgede bu kadar sessiz ve konforlu bir otel olmasına şaşırdım.Konumu çok iyi.Temizlik çok iyi.Çalışanlar çok ilgili ve güleryüzlü.Kahvaltı yeterli.Kesinlikle tekrar tercih edicem.Teşekkür ediyorum.
2년 전
Her Antalya seyahatimde kaldigimiz otel...Tertemiz odalar guleryuzlu personel mukemmel isletme...
2년 전
The staff were absolutely fabulous. So helpful and friendly.
2년 전
La siete is a beautiful boutique hotel , all the staff are friendly and helpful it’s like a family ! They are so accommodating and very clean. The service is great the food is plentiful at breakfast. Would definitely return
3년 전
Small quaint hotel. Had a lovely weeks stay. No lift. Plenty resturants within walking distance. Roberts cafe excellent.
6년 전
Lokasyon olarak merkezi ve kolay ulaşım sağladık. Güler yüzlü çalışanları var. Odalar temiz ve güzeldi. Memnun ayrıldık. Tevsiye edeceğimiz şirin bir butik otel
6년 전
Ablamla birlikte konakladık çift kişilik odası güzeldi bence diğer odalarına da baktık kalmadan önce hepsi gayet temiz ve zevkli bir dekorasyona sahip Antalya'da bir çok otel çok eski onlarla kıyasla böyle merkezi bir konumda bu yeni oteli bulmak üstelik bu fiyata güzel bir şans oldu tabi kaldığımız mevsimden de olabilir ama açıkçası ben memnun kaldım çok da ilgili bir çalışma ekibi var zaten oyuzden bu yorumu yazmak istedim yoksa uğraşmam böyle şeylerle sağolsunlar her anlamda çok yardımcı oldular tavsiye ederim pişman olmazsınız
6년 전
Kardeşimle beraber 1 gece kaldık, öncelikle lokasyon olarak çok güzel bir yerde hem merkezi hem de yakınında çok güzel yerler var. Otel çok temiz ve şirin. Lobisi ferah, iki ayrı oda da kaldık odalar geniş, rahat ve gayet temizdi. Kahvaltısı çeşitli ve lezzetliydi. Tekrar geldiğimiz de tercih edeceğimiz güzel bir konaklama oldu bizim için. Güler yüzlü personele ilgi ve yardımseverliği için teşekkür ederiz.
6년 전
very nice clean hotel; excellent staff - very accommodating to special requests, arranged tours for us, etc. good breakfast. the hotel was built/renovated 6 months or so prior; that's why it probably doesn't have a whole a lot of reviews. we were hesitant at first, but i gave it try. you will love this place also. the staff was very accommodating and the hotel was nice and clean... that is why i'm writing a good review for the hotel.
8달 전
Very friendly & polite staff.
10달 전
Ich war nur eine Nacht dort und habe mich sehr wohlgefühlt. Das Zimmer war sauber und bequem, das Hotel liegt in einer ruhigen Gegend und alles ist fußläufig erreichbar. Besonders gut gefallen haben mir das Frühstück und die freundliche Atmosphäre. Es gibt sogar einen kleinen Pool. Ein Ausblick hätte schön gewesen, aber das ist nicht weiter schlimm. Insgesamt sehr empfehlenswert. Ich würde jederzeit wiederkommen.
6년 전
Het hotel schoon en netjes en zat op leuke en gezellige locatie.
6년 전
Konum olarak guzel , kullanmadik ama havuz kucuk. Banyo kucuk ve kullanissiz. Kahvalti orta
11달 전
Personelleri empati kurmak konusunda işletme sahibi kadar bilgisinin olması müşteri memnuniyeti konusunda vasat düzeyde fotoğrafları güncel değil iskele başka otele ait ve paralı çalışanların işi sahipleneceği memnuniyeti maddi manevi işletme sahibi tarafından sağlanmadığı için, çözüm odaklı olması adına benim bilgi deneyimimle orta yolu bulmak için fazlaca dil döktüm değer mi derseniz bu otel için değmez ki bunu aklı başında herkes farkeder. Üzgünüm açıkçası ekmek kazanmak icin bu kadar ticari düşünmemek gerektiğini isterdim
6년 전
Kısa konaklama için uygun. Odalar küçük, banyo temizliğine hassasiyet gösterilmeli. 1. kat oda camından gelen fritöz kokusu ile sabah uyandım. Yeri merkezi ve oldukça iyi. Kahvaltısı vasat, ürünler taze görünmüyordu. Fiyatı dikkate alındığında tercih edilebilir.
6년 전
Personel güler yüzlü, Kahvaltı fena değil, odaların durumu ise vasat, asansör yok. Rezervasyonda geniş çift kişilik yatak yazıyor ama yatakları standart bir çift kişilik yataktan bile küçük. Banyo çok dar, biraz boyu uzun birisi tuvaleti kullanmakta zorlanabilir. Odaya girdiğimizde yatak düzgün değildi. Uzun süre kalmak için uygun değil ama 1-2 gece idare edilebilir.
6년 전
Otele 2 yetişkin 1 çocuk için rezervasyon yapmıştım. Otele gittiğimde odada 1 adet 2 kişilik yatak vardı. Resepsiyon görevlisine çocuk için yatak olmadığını sorduğumda çocuk ücretsiz kaldığından yatak koyamıcaklarını, yatak koyarlarsa extra 1 kişi yatal ücreti alacaklarını söyledi.konuyu ancak hotels.com müşteri hizmetlerini arayarak çözebildim. Resepsiyon görevlisinin davranış ve tutumu çok kötüydü. Zaten o noktadan sonra konaklamamızdan zevk almak pek mümkün olmadı. şayet hotels.com devreye girmese otelin tutumu beğenmediysen gidin tarzındaydı.
6년 전
Dış görünüşü güzel, mevkisi güzel bir otelde önce hem küçük, hem de duşakabin içinde tuvalet ( evet tuvalet ) olan bir odadan memnuniyetsizliğimiz sonrası başka bir küçük ve tuvaleti ayrı olan odaya geçtik... Kahvaltısı fena değildi.
숙박 안내
결제 혜택

퀵계좌이체최대 2천원 즉시할인

카카오페이머니 / 삼성카드 최대 12만원 즉시할인

삼성카드최대 5만원 결제일 할인

현대카드M포인트 10% 사용가능

무이자할부최대 24개월 무이자 할부 가능








