1/0
정보
객실 선택
후기
위치
안내
결제혜택
아플론 호텔스 로프트 시티
121. Sk. 6, Antalya, Antalya, 튀르키예, 07050지도에서 보기
이런 점이 좋았어요

호텔 위치가 좋고 직원들이 친절하며, 전반적으로 깨끗한 편입니다. '숙박 시설이 깨끗하고 편안했다'는 긍정적인 평가가 있었습니다.
편의 시설
객실 선택
다른 서비스의 이용 후기
Bulent
SIRRI DENIZ
Mikail
Oguzhan
pavel
Kenan
domantas
Richard
Abul
Verified traveler
Dinka
Atakan
Verified traveler
Verified traveler
erkin
Karl
hakan
Adriel
Andrey
Verified traveler
shariq
hüseyin
Hatice Aylin
Manuela
Joern
Alma
Aleksandr
Mariam
Furkan
Verified traveler
Abdülkadir
Daniel
Zeynep begecaslan
Selçuk
Adnan
Darren Alfred
Fayaz
Verified traveler
mei xia
Verified traveler
Rasim
Muhammad Asim
Imran
Lorri
marilou
Verified traveler
Abdulkadir
11달 전
Otel gayet temiz , personel güler yüzlü,
Kahvaltı çok çeşitli,sınırsız çay ve kahve servisi mevcut.
1년 전
Öncelikle giriş esnasında resepsiyondaki bey bizi güzel karşıladı ve 14:00’dan önce müsaitlik doğrultusunda odamızı bekletmeden verdi, check-in gayet profesyonelceyei. 2 gecelik seyahatimizde odanın genişliği ve konforu iyiydi. Kahvaltıya ayrılan bütçe yeterli ve çeşit olarak fazlaydı fakat bu malzemeler bence daha iyi değerlendirilip daha lezzetli ve güzel bir şekilde sunulabilir. Genel olarak fiyatı göz önünde bulundurunca gayet memnun kaldım diyebilirim.
1년 전
Kahvalti gayet yeterliydi.otelin konumu cok guzel ..otopark sorunu yok ..odamizin sorulmadan hergun temizlenmesi de cok iyiydi..Fiyatina gore mukemmel..Antalyaya geldigimizde tek tercih edicem otel oldu..Calisanlarina ilgi ve guler yuzlerinden dolayi cok teşekkür ederim 😍
1년 전
Kahvaltı zengin
1년 전
One of the best hotel i have ever stayed in,really good staff, friendly
2년 전
İlgi ve Alakaları İçin Teşekkür Ederim
2년 전
Situated just outside the centre part of Antalya around 10 minutes walk straight down the road… good room clean and in a decent area. with a shop just cross the street. Staff are nice and speak alright English. Good value for money hotel and the breakfast is nice and simple. I would go back for sure
3년 전
Very easy access to hotel by car. Old city very close by
to explore.
3년 전
Excellent experience 🚀
4년 전
Amazing
5년 전
Good and modern hotel with great location. In comparison with many hotels in city center, the rooms are spacious and clean. Everything is quite new and makes you feel comfortable and welcome
5년 전
Otel konumu çalışanların güleryüzlü olması gayet iyidi kısacası baya güzeldi jakuzide ufak bi sorun yaşadık yardımcı oldular
5년 전
Fantastic rooms & service and a great location for checking out the old town and marina in Antalya city center! There is free private parking available at the hotel, though easily filled. Street parking is also easily available. Thanks for a wonderful stay!
5년 전
Gerçekten oda olsun, resepsiyondaki ilgi, güler yüz olsun bir şehir içi oteline göre oldukça iyiydi. Çok memnun kaldım, sadece housekeeper ben odadayken içeri girdi özür dileyip çıktı ama ister istemez korkmadım değil bir anda kapı açılınca. Buna dikkat etmenizi öneririm sadece :)
5년 전
Tertemiz bir yer . Kahvaltı gayet yeterli. Kesinlikle 250 lira bandinda kalinacak en temiz otel diyebilirim Antalya'da . Düşünmeden kalabilirsiniz
5년 전
Hotel muy bien ubicado. Excelente servicio y amabilidad. El desayuno algo mediocre, podrian mejorarlo, especialmente los "huevos revueltos" que estaban con demasiada agua. Pero en general todo excelente.
5년 전
Yeni ve şık dekore edilmiş, şehrin kalbinde güzel konumda. Güler yüzlü personelleriyle güzel bir deneyim yaşattıkları için Afflon otel personeline teşekkür ederim.
5년 전
Un hotel que resien abria sus puertas al publico pero sin duda tiene mucho que ofrecer cortas distancias hasta las principales atracciones y con un personal que se desborda en atencion para que tu estancia sea agradable sus abitaciones de un estilo moderno muy acojedor
5년 전
Совсем новый отель..
Стильный.. на пару дней для знакомства с Анталией...
11달 전
Yatak ahşap olduğundan aşırı gıcırdıyor ses çok rahatsız ediyor yatağı yerinden cikarip yerde yatmak zorunda kaldık
11달 전
Great experience
1년 전
Oda güzel kahvaltı güzel karşılama yok güler yüz yok
1년 전
2 ayrı odada konaklama durumunda kaldım.. genel olarak iyi, temizlikte ilki kötü sonrası iyiydi. Şarj aletim kayıptı, ilk gece resepsiyonda yardımcı oldular, sonraki gün hiç kimsenin umurunda olmadı.
1년 전
Heerlijk hotel op een top locatie! Het ontbijt was echter niet lekker en het personeel aan de receptie kan wat vriendelijker zijn. Al met al (weer) een heel fijn verblijf gehad.
2년 전
Wir waren eine Woche hier, alles prima. Der Zimmerservice hat uns dreimal 'vergessen', deshalb keine vollen 5 Punkte.
Zimmer sind toll, Bett und Bad gut.
Frühstück ist super, würde ich wieder mitbuchen.
Die Lage ist ruhig und der Hafen zu Fuß erreichbar.
2년 전
Personal was kind and can speak english very well. It is good hotel for short stays in the city center.
2년 전
The hotel is good, but minus wi fi, very bad speed. You could say it's non-existent.
4년 전
Bel hôtel pour visiter la ville, belle chambre spacieuse et confortable, proche du centre ville, le p’tit déjeuner moyen.
1년 전
Ein sehr schöner bazar in der Umgebung.
Ich hatte ein Zimmer mit einem Whirpool innen drinnen leider war es aber teilweise schmutzig allgemein war das Zimmer schmutzig.
1년 전
Banyo çok pisti
2년 전
Yatak çok rahatsızdı maalesef.
Sürekli gıcırtı sesi vardı kaldıgımız odada
2년 전
Hyggeligt lille hotel.
Kæmpe minus at de spiller højt musik ude på gangen om morgen samt at der lugter kraftigt af cigaretrøg selvom det er røgfri værelser.
2년 전
Otel gayet temiz konumu merkezi bi yerde bir daha konaklamak istermiyim ? Düşünürüm personeller aşırı mutsuz asla konuşmuyorlar en azindan bir gecerken selam vermek yada bi tebessüm etmek zor olmamaalı ayrica otopark sorunuda giderilmeli bir an önce
3년 전
Tercih edilebilir.
10달 전
Yatak berbat rahatsız. Check out yaptım. Otelden çıkışım 20 dakika sürdü , çünkü bir araba otopark tan çıkışı engelleyecek şekilde bırakılmış. Müşteri aracı çıktı. Benden istenen araç anahtarı hanımefendiden istenmemiş. Bu kadar bekletilmem????
1년 전
Not very clean
1년 전
had a deeply disappointing experience at Afflon Hotels. The Wi-Fi was practically unusable throughout my stay, which made even basic communication and work difficult. The service overall was extremely poor, and to make matters worse, I was treated with open disrespect by a receptionist named Mohammed. In front of his manager, he outright said he didn’t care whether I was happy with my stay or not, and repeatedly laughed at me when I raised my concerns. This kind of unprofessional and dismissive behavior is completely unacceptable in any hospitality setting. I do not recommend this hotel to anyone looking for even a basic level of service or courtesy.
1년 전
Oda da su yoktu resepsiyonu aradık su istedik şu anda getiricek kimse yok dedi ve su getirmediler
Hizmet kötüydü
1년 전
房间太冷了 而且被子也很薄 洗澡水流很不稳定 洗发水 沐浴液的瓶子都是空的
1년 전
Kaldığım 20 Aralık-22 aralık arasında resepsiyonda bulunan çalışanlardan memnun kalmadım otel gibi değilde resmi kurummuş gibi tavırları rahatsız ve hoşuma gitmeyen davranışları vardı onun haricinde otel çok iyiydi
2년 전
Die Einrichtung von den Zimmern sind nicht gut eingerichtet, Zimmer war zu dunkel und relativ warm. Toiletten Tür steht nur provisorisch da.
4년 전
Lacks service - asked for additional pillow, as I had hurt my leg and needed to elevate - they told me no more pillows in the hotel!
Breakfast quality low , choice limited.
15 mins walk to old town.
Room service ends at 11pm - when u need it the most.
1년 전
Nicht gut
2년 전
The water didn’t work
Air con leaked
Had to move hotel and Expedia won’t refund my money ,
Worst hotel in 35 years of travels
Horrible horrible hotel
4년 전
Everything inside the hotel was good. The very bad thing about the hotel is that it has a loud speaker from the mosque right on the building and its wakes up people at 4am. That is very annoying. The speaker is very loud.
5년 전
They didn't disclose the totally disruptive, daily (6am-6pm) construction going on next door. The intense and voluminous banging is persistent and unrelenting. They tricked me by omitting that information from their advertisement on Expedia. I had to go stay elsewhere after the first night. But they still tried to keep my money for the extra 6 nights I didn't use. They also tried to lie about the construction when I confronted them about it. Also, the rooms reek of sewage, and the decor resembles an unfinished construction site. Just like the unbelievably loud (and undisclosed) construction site right next door to the hotel. Caveat Emptor!
5년 전
Gece 3 te odamizin 3 farklı yerinden sular aktı, üst kat jakuziyi açık bırakmış galiba. Başka odaya aldılar bizi. Orada da klozetin suyu gelmiyordu, tam bir rezaletti. Bunlar düzeltilebilir şeylerdir, ama nezaketen birşeyler yapılabilirdi, mesala bir kahve ikramı yapıp özür dilenebilirdi. Daha önce de böyle durumlarla karşılaştık ama otel çalışanları kibarliklari ve ekstra bir spa, masaj vs hizmeti ile açıklarını telafi ediyorlardı. Bu durumlarda olumsuz yorum yazmak mümkün değil zaten . Ama afflon da yaşadıklarımız tam bir felaketti. Bu kadar sorun yaşamamıza rağmen bir jestleri bile olmadı
숙박 안내
결제 혜택

퀵계좌이체최대 2천원 즉시할인

카카오페이머니 / 삼성카드 최대 12만원 즉시할인

삼성카드최대 5만원 결제일 할인

현대카드M포인트 10% 사용가능

무이자할부최대 24개월 무이자 할부 가능






































