1/0
정보
객실 선택
후기
위치
안내
결제혜택
그랜드 안탈리아 호텔
Tahil Pazari Mh. 404 Sk., Seref Ishani No 38 Kapi No 105 Muratpasa, Antalya, Muratpasa, 튀르키예, 07040지도에서 보기
편의 시설
다른 서비스의 이용 후기
Andac
Andac
Andac
Sultan
Andac
Mariya
Umut
Sah
kihyun
Ljubinka
Esra
Serkan
Mustafa
Andac
David Sami
Beyza
Ergüven
RIDVAN
Melissa
Tarek
Verified traveler
Aleksandr
Mehmet Gurhan
Kenan
derya
Andac
Alparslan
Cristina
Jorge
O Y
Mohammed
Sari
Verified traveler
hüseyin
Arsalan
NAZIM
Carly
Carly
Semiha
Leyla
Onur
Emrah
Ekku
Verified traveler
Verified traveler
Mevlüt
Verified traveler
Tahsin
MUHAMMET ALI
Bülent
6달 전
Müthiş
6달 전
Odalar temiz, personel nazikti
6달 전
İyi
10달 전
Everything its good👍personel ıyı
1년 전
Şehir merkezinin kalbinde odalar temiz. Resepsiyon görevlisi gayet kibar ve içten. Teşekkürler
1년 전
Most of all we liked the staff, very nice and polite people!
2년 전
Güleryüzlü karşıladılar ve odamız gayet temizdi. Kapalıyoldaki sesler içeriye geliyor lakin normal karşıladık çünkü 7/24 insanların bulunduğu bir cadde. Tekrar konaklamak ihityacımız olduğunda burayı tercih edeceğiz.
3년 전
Een gezellige hotel alles op wandel afstand
Verwacht wel geen luxe
4년 전
식당이 없어서 룸서비스로 조식을 가져다줍니다.
시내에 있어서 초저녁은 약간 소음이 있지만 괜찮았어요.
4년 전
Sød lille sted midt i byen, venlig personale. Vi ankom midt om natten men der var ingen problem med at tjekke ind.
4년 전
Temiz, konforlu, ulaşımın kolay olduğu iyi bir konaklamaydı. Tavsiye ederim
5년 전
Odalar remiz ve rahat elemanlarinda ilgisi cok iyi 1ayda 2kere kaldim iki hafta sonra yine gidecem is icin kalacagim tek yer
5년 전
güzel konum mükemmel hizmet anlayışlı görevliler
7달 전
İyiydi
8달 전
The rooms need more cleaning the floor and bathroom where dirty and smelly and a lot of really small roaches where found. Other then that it was good spacious room and comfortable bed and the receptionist was kind. The location is also great near to the tram and Marina and the Mall all by walk.
10달 전
Fiyat performans, konumu oldukça iyi çalışanları ilgiliydi
3년 전
Unterkunft ist sehr zentral. Besser geht es wirklich nicht. Personal ist freundlich und nett. Gegenüber der Unterkunft wird in der Saison Live-Musik gespielt. Bis ca. 23 Uhr. Lautstärke ist angenehm erträglich. Zimmer sind sauber und ausreichend ausgestattet. Badezimmer ist bei mir etwas eng ausgefallen.Waschbecken direkt am WC. Sonst kann ich es weiterempfehlen
3년 전
Otel konumu ve personeli açısından çok iyiydi. Odanın temizliği idare ederdi.
3년 전
Centrally located, yet quiet night, kind and helpful staff, budget-friendly. Not luxury, but sufficient. No breakfast included.
4년 전
Location is excellent , a bit noisy at night as windows are not sound proof , staff is very helpful and welcoming , stayed in family room was very spacious and basic
5년 전
Goede locatie, midden in het centrum. Kamers waren schoon en de prijs was heel goed. De personeel is behulpzaam en helpt je met alles wat je nodig hebt.
5년 전
Хорошее обслуживание. Очень хорошее центральное расположение! Номера очень маленькие, негде развернуться. Нет окон. На мой взгляд можно рассматривать только на 1-2 дня.
5년 전
İş icabıyla otelde konakladım. Biraz hızlı bir rezervasyon olmuştu. Otelin girişinde biraz endişe yaşadım. Fakat otel katıda çıkınca, otelin temizliği karşıladı beni. otel çok temiz görünüyordu. personel güleryüzlü ve ilgiliydi. çok samimiler. Oda çok temizdi. her şey yeni görünüyordu. gerçekten çok memnun kaldım. tebrikler teşekürler.
5년 전
Şehir içinde küçük bir otel, yeni restore edilmiş, temiz ve bakımlı, oda sayısı az, iş hanının 1 katı tutulmuş oto parkı var. Fiyat kalite oranı dengeli
5달 전
Junge Herr, der in der Nacht zuständig war, half uns sehr, war sehr nett und zuvorkommend!
Hotel ist sehr zentral gelegen und ist in guter Lage!
Leider war das Zimmer nicht sauber! Man kümmert sich im Allgemeinen nicht so sehr um die Gäste! Im Winter wird das Zimmer nicht gut eingeheizt!
Es ist Schade, dass so ein Hotel nicht gut durchgeführt wird!
9달 전
İyi
1년 전
Çok kötü değildi ama oda küçüktü.merkezde diye fiyatı yüksek sanırım.yinede temizdi.klima iyi çalışıyordu.dus ısısı iyiydi.merkeze yakın olması kolaylikti.
1년 전
Buena relación calidad precio
3년 전
Not easy to find the parking. Entrance is not appealing. Room was clean
3년 전
Very friendly helpful staff. Let down by smell in corridor and shower and no hot water from basin taps. Area in city centre great for convenience but load music till late so not for guests looking for a quiet stay. Room comfortable
4년 전
Location is central and the staff is friendly.
The hotel is 1 store in a building with weird entrance and window looking at shared corridor.
4년 전
The hotel is much smaller than the name might suggest. It's basically one storey consisting of several rooms. Mine was located close to reception with little sound insulation and blue corridor light penetrating the room through a picture window placed above the bed. The room was also small but it was quite clean and the hotel was located in the very center of the town. It's an affordable option for a short stay.
5년 전
It’s good if you’re going to shop excellent location.
Face basin was for a toddler it was so small it’s like for hands only room spacious but no English Channel only news
9달 전
İyi degil
1년 전
I was a sleep, a grinding sound come from another room, where they were doing a hole in the wall. I got a shock and woke up. The hotel doesn’t care as they are more bothered about extra income and don’t care if some is sleeping.
4년 전
Yazılan iyi yorumların çoğunun taraflı olduğunu düşünüyorum. Bir iş hanının 2 katı ve aslında iş yeri olan odalara yatak konulup otel yapılmış. Bildiğiniz iş hanı. İşlek bir sokakta ve sokağa bakan odalar müzik, insan sesi gürültüsünden uyunmuyor. Yine perde diye zebralar konmuş pencereyi kapatmaktan ışığı kesmekten aciz. gece odanız aydınlık ışıl ışıl. İyi yorumların temizlik kısmı doğru. Nevresimler banyo temizdi gerçekten. Yine konumu çok merkezi. Tavsiye etmem
3달 전
Dirty and unsafe
3달 전
These rooms are awful - 3 rooms we had and all was as bad as each other. The entrance is badly lit and feels unsafe. Rooms are filthy and have mold - not fit for humans
8달 전
Oda leş gibi klozetten on saniyede bi motor sesi geliyor çekmeye çalışıyo etrafa doşkı çıkıyo 8 saat bile zor durduk dişlerimizi bile fırçalamadan kaçtık hasta oluruz diye
8달 전
Sehr dreckig und nicht gerade sauberer Bettwäsche. Nie wieder sorry
10달 전
Otel konum olarak merkezi tek avantaji diyebilirim. Temizlik konfor açısından çok yetersiz özellikle ses geçirgenliği inanılmaz kötü sanki diğer odadaki kişilerle aynı yerde yatıyorduk güzergahımız nedeni ile kaldım. Ayrıca odada hamam böcekleri vardı biraz daha dikkatli olunmalı
11달 전
Internette ucretsiz oto park var dediler ucretli otopark ucreti aldilar kaldigimiz gun kadar.klima duzgun calismiyordu.banyo tuvalet bir olmasina ramen 1 kisi banyoya sigamiyordu.su bitiyor kesiliyor.klozet gideri cekmiyor cesme başı surekli düşuyordu.tv de kanallar cekmiyordu kiyafet asmaya gardorap yok.cift kisi eşiz tek kisilik yataklar verdier.buzdolabi 30cm tam sogutmuyor icinde ikram 1 paket su bile yoktu pencere kulplari kirık tutanin eline geliyor kahvalti var yaziyor kahvalti yok bitek yastiklari yumusak iyiydi bir de merkezde olmasi iyiydi çooook pisman olduk.cok otel gecmisimiz oldu ama bukadar vasatı bu devirde şasirtici
1년 전
What an afwul experience! They have bed-bugs. They did relocate me into a apartment so i could wash all my posessions (new apartment was dirty and there were no clean towels) after fighting with them about some kind of compensation, they finally did give me my money back but they decided to throw me out of the replacing apartment even tho my booking was supposed to have one more day left. I do not think they took this issue seriously at all and i am certain they did not hire extermination for these bugs.
1년 전
Odalar berbat bir şekilde kirliydi. Yerler hep kirliydi asla temizlenmemis toz da değil bildiğiniz kir. Carcaflar temiz görünüyordu ama odanın o halinden sonra carcaflardan asla emin olamadim. Ve en kötüsü ve zirvesi tuvalette idrar lekeleri ve kıl vardı. Klozet berbattı. Çöplerin boş olması haricinde odada iyi bir şey yoktu. Her yer kirliydi. Asla önermiyorum aslaaaa. Zorunlulugumuz olmasaydi asla kalınacak bir yer değildi. Ahır gibi bir şeydi. Çarşının göbeğinde bı de yakışmadı.
2년 전
Sadece adı otel olan bir yer.iş haninin bir katı kapatılarak sözde otele dönüştürülmüş.Gece bocekler ve yavruları ile odayı paylasiyorsunuz.
2년 전
reine Katastrophe - empfehle dieses Hotel niemandem.
Hotels.com sollte solche Hotels sofort aus der Auswahl entfernen
3년 전
Bugs, dirty, floor was never moped, very loud at night, cement was falling from walls, dump.
3년 전
Otel kapalıydı konaklama yapamadık paramızı iade istiyoruz
5년 전
Fiyata göre hizmet dengesi üzücüydü!
İşhanından çevirme olunca banyonun pissı tesisatına öğütücü takarak çözüm bulmuşlar! O da gürültü nedeniyle rahatsız edici
5년 전
Odalar yeni gibi görünüyor ama gece 12 de gittiğimizde verilen odada duş teknesi tıkandı.Başka oda verdiler banyoda ve yatakta hamam böceği geziyordu.Gece 1 de başka bir hotele yerleştirdiler.
숙박 안내
결제 혜택

퀵계좌이체최대 2천원 즉시할인

카카오페이머니 / 삼성카드 최대 12만원 즉시할인

삼성카드최대 5만원 결제일 할인

현대카드M포인트 10% 사용가능

무이자할부최대 24개월 무이자 할부 가능
















