1/0
정보
객실 선택
후기
위치
안내
결제혜택
노아스 부티크 호텔
Kandiller Çk. 7, Antalya, Antalya, 튀르키예, 07100지도에서 보기
편의 시설
객실 선택
다른 서비스의 이용 후기
Ange
Gülgün
Olga
mehmet
ISMAIL BARKIN
Serdar
Firat Mahmut
Merve
Abdullah
Devane
Emre
Verified traveler
Verified traveler
Damla
Alice
Alim
firat
Onur
Onur
Hikmet
10달 전
The hotel is well located and a walking distance to the old town and to the beaches with so much things to see around. The staff were so warm and offers cold water daily. I will definitely comeback. Thank you Noa's boutique Hotel!!
10달 전
her şey çok güzeldi personeller çok saygılıydı tek sıkıntı yatağın kırık olması
11달 전
çok güzel bir otel odamız tam pinterestten çıkmış gibi çok estetikti. kahve makinesi + kapsül kahve özellikle çok hoşumuza gitti sabah tam lazım olan şey bu
her şeyi beğendik ama tek eksiklik vardı düş jeli yoktu onun yerinde saç kremi vardı😆
küvet 🛀 de güzeldi, jakuzili küvet gibiydi ama nedense hava gelmiyordu neyse ki üzülmedik
otelin konaklaması güzel bütün Kaleiçindeki kafelere/barlara çok yakın
mutlaka döneceğiz
1년 전
Sakin bir yer hiç bir sıkıntı yaşamadık merkezi olması büyük avantaj
1년 전
Herşey çok güzel, mutlaka tavsiye ederim. Giriş için biraz çaba gerekse de buna değer..
1년 전
Güzel bir konaklamaydı teşekkür ederiz
9달 전
Özellikle Şengül hanım ve Erdem bey çok yardımcı oldular. Tam olarak fiyat performans oteli. Kaleiçinde olduğu için tüm mekanlara ve mermerli beache yürüme mesafesinde.
9달 전
- ruhige, sichere und gute Lage
- nettes und zuvorkommendes Personal
- Gepäckservice
- wir waren vier Nächte dort und das Zimmer wurde gar nicht sauber gemacht also kein Zimmerservice
- wir haben für drei Personen gebucht. Es gab ein Doppelbett und eine Couch. Also kein Bett Bett für die dritte Person, was einfach nicht geht!
10달 전
Noas butik otelde 1 gece konakladım konum olarak çok güzeldi Kaleiçinde ve her yere yürüme mesafesindeydi kaldığım oda çok küçükdu hic memnun olmadım açıkcasi oda'dan bu otel için çok vazla yorum yapamam ama kesinlikle fiyatına gore bir otel. Bir daha kalırımıyım bilemedim
1년 전
Tiere im Zimmer, aber ansonsten war das Hotel super! Leider keine Parkmöglichkeiten, aber dafür sehr zentral und mitten in der Altstadt! Einfach Top!
1년 전
İlk girişte her şey çok güzeldi ama sabah 8 de inşaat sesine uyandık maalesef. Jakuzili oda tuttuğumuz için çalışan hanımefendiye sıcak su konusunda problem yaşar mıyız diye sorduk. Hiç bir problem yaşamazsınız dedi fakat duş bile alamadık sıcak su istikrarı çok iyi değildi sürekli kesiliyordu. En son soğuk su ile duşumuzu aldık.
11달 전
Odanın ve otelin tasarımını çok beğenmemize rağmen odanın içinin bakımı hakkında aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Temizlik açısından iyi sayılmazdı. Odanın banyosu rutubetlenmiş ve koku odaya yayılmıştı. Pencereler açık bir şekilde odayı kullandık. Rezervasyon yaparken konakladığımız 'Family' odayı 1 çift kişilik ve 1 tek kişilik yatak olarak gösterirken odaya gittiğimizde çift kişilik yatak ve bir koltuk bizi karşıladı. Tek kişilik yatak yoktu.
11달 전
internet çekmiyordu kötüydü klima çalışmıyordu bi beyefendi çalıştırdı ama kumanda da sorun vardı
1년 전
Tavanları kabarmış, bakımsızdı. Ama konumu güzel sayılır, Kaleiçi için sessiz biryerdi.
1년 전
Un accueil parfait chambre propre et un séjour très agréable.
1년 전
Otelin konumu harika ulaşımda hiçbir problem yok. Oda konusuna gelecek olursak oda genel itibariyle tatlı bir oda fakat yatağa yattığınızda hareket etmemeniz gerekiyor çünkü her yerinden ses geliyor. Banyo temizdi fakat duş başlığı yerinde takılı değildi. Tepeden akan duş başlığı + telefon denen duş başlığı ikiside takılı değildi. 3-5 saatliğine uyumak için bu oteli tutmamış olsaydık problem sayabilirdim ama bizim ihtiyacımızı karşıladı. 5/10 denebilir.
1년 전
Önce ( + ) puanlar ;
Personel çok güleryüzlü ve çözüm odaklı.
Kaleiçin'den dışarıya pek çıkmayacaksanız konumu güzel.
Taş duvar dekorasyonu çok nostaljik ve romantik.
( - ) puanlar ;
Fotoğraflardaki jakuzili odalar , lobby ile dip dibe. sabaha kadar lobbydeki gevezelerin sesinden uyumak zor olacak. Ayrıca bu odaların pencereleri lobby içerisine açılıyor, oda mahremiyeti sorunlu.
jakuzilerin su giderleri arızalı. iki oda deneyimledim , ikisi de bozuktu.
otopark sıkıntısı çok büyük. araba ile gelecekseniz önermem. ulaşımı çok zor bir yerde.
oda servisi , kahvaltı vs. pek bir şey beklemeyin.
kısacası , gece uyumak istemiyorsanız , kısa süreli ve yaya olarak kalacağınız bir yerse olabilir. uzun dönem ve araba ile seyahat ediyorsanız, gezmek için arabanızla oraya buraya gidecekseniz muhtemelen pişman olacaksınız.
8달 전
There as a bad smell in the room
8달 전
Poor accommodation experience - multiple issues
I had a disappointing stay at this property due to several significant issues:
Cleanliness concerns: The chairs/seating in the room were extremely dirty and appeared not to have been properly cleaned between guests.
Room conditions: The room was excessively humid, making it uncomfortable to stay in. This created an unpleasant atmosphere throughout our visit.
Amenity failure: The hot tub was not functioning during our stay, which was particularly disappointing as this was one of the advertised amenities we were looking forward to.
1년 전
4 çalışandan sadece 1 tanesi güleryüzle karşıladı. Odanın tavanının boyası kalmış yarısı aşağı doğru duruyordu, yataklar ses çıkartıyor , klima ses çıkartıyor. Evet dizayn güzel ama gerisi boş birdaha gelsem kalmam
숙박 안내
결제 혜택

퀵계좌이체최대 2천원 즉시할인

카카오페이머니 / 삼성카드 최대 12만원 즉시할인

삼성카드최대 5만원 결제일 할인

현대카드M포인트 10% 사용가능

무이자할부최대 24개월 무이자 할부 가능














