1/0
정보
객실 선택
후기
위치
안내
결제혜택
Olsen Hotels
24. Sokak,4, MURATPAŞA, Antalya, 튀르키예, 07040지도에서 보기
이런 점이 좋았어요

호텔 위치가 좋고 직원들이 친절했다는 긍정적인 평가가 있었습니다. 하지만 청결 문제에 대한 부정적인 의견이 많았는데, 특히 객실의 냄새와 더러운 상태에 대한 불만이 있었습니다.
편의 시설
다른 서비스의 이용 후기
ugur
Aniesa
Dogan
Farida
Verified traveler
Eren
Lyndsay
Yasar
robert
Habib Can
Marine
Sofia
jamshed
Francine
Maksim
Stephen
Roy
Alperen
Gordon
Paul
Alex
Verified traveler
Zafreen
MEHMET
Morten
Verified traveler
Aicha
Verified traveler
Yunus Emre
ASHTON
Rosemay
Arif
Verified traveler
Rija
Asvini
MUSTAFA
hüseyin
ULAS
Verified traveler
MAHMOUD
ANAS
Fadwa
Ulla
Salih
Fawaz
Egidijus
10달 전
Her açıdan harika bir konaklama. Her konuda yardımcı oldular, odalar temiz, konumu harika. Konaklamalarınız için hiç düşünmeden tercih edebilirsiniz.
1년 전
This place is great for the price. The man at the counter is helpful. The lady who is is cleaner is so sweet & the hotel owner is so hospitable! He really look after us. Nothing was too much. The hospitality really makes this place. Thank you so much for looking after us!
1년 전
Güleryüzlü ve samimi buldum
1년 전
Michael, the owner, is amazing! Made my stay as best as can be :) The hotel itself is super lovely and in a great location!
1년 전
Çok temiz bir yerdi. Normalde çok alerjik biriyim alerji olmadım oda tertemizdi
1년 전
kesinlikle çok iyi bir otel. Rezervasyonda çalışan beyefendi çok cana yakın çok ılımlı biri. Otel odaları biraz küçük ancak konaklamaya yapmak için ideal. Aktiviteler vs. oldukça yakın bir konumda. Banyoların biraz daha temiz olması gerektiğini düşünsem de kesinliklr bir fiyat performans oteli ve çok memnun kaldım
1년 전
Loved this hospitality at this location so much i stayed here twice in one trip !
1년 전
Klima,sıcak su,fön makinesi,minibar calisiyordu . odanın boyutu filan gayet iyiydi,rahatlik konforu fiyatına gore gayet iyiydi. Calisanlar sicakkanli ve içtendi hoşgorulu insanlardir. Kaleiçine çok yakin konumuda harika. Denizi az görüyor ama yinede guzeldi.
1년 전
Friendly hotel,great value for money, very clean ..extra comps you only see at 4 and 5 star
Great service.. highly recommended
1년 전
Resepsiyondaki beyefendi gayet anlayışlı ve yardımseverdi. Tek sorun odamız çok küçüktü ama sadece uyumak için kullandığımızdan sorun olmadı. Konum iyiydi. Fiyat performans olarak çok iyi
1년 전
Tres bien
2년 전
My dad and I came came here in April. We had an amazing stay at this hotel. Michael, the owner, greeted us with such kindness and respect, ensuring we were well taken care of throughout our stay. The staff was incredibly friendly, and the service was impeccable. I highly recommend this hotel - a definite 10/10!
2년 전
Very grateful people and helpful with everything.👍👍👍 close to everything on the town. Like for restaurant and beach ETC….. 🇹🇷🇹🇷🇹🇷
2년 전
Vraiment un bon rapport qualifié/prix. Personnel courtois .Propre
2년 전
Просторная комната на верхнем этаже. В ливень протекла крыша, но в хорошую погоду немного видно море, горы и город. Хорошее местоположение, вкусный и сытный завтрак, приветливый персонал. Недалеко есть много интересных заведений и мест :)
2년 전
the best low cost hotel i've been too around the world. friendly staff, good breakfast and close to the marina and old city. i'd return here for sure.
2년 전
A great place to stay which was modern, friendly and clean. Staff were great!
1년 전
konaklamamız güzeldi fotograflardaki ile odalar aynı oda gayet temizdi gönül rahatlığı ile kalabilirsiniz fotograflardan daha geniş bi oda kaarşıladı bizi ve bu cok mutluluk vericiydi
2년 전
small friendly hotel staff was so much help-full all the way thought stay good location to old town.
2년 전
They were helpful, but knew little English. Basic but clean rooms and a good breakfast. Very interesting area close to the sea and the old town.
2년 전
Well, overall alright
2년 전
2 keredir iş için nişanlımla geliyoruz ve 1 er gece konakladik gerçekten fiyatina gore temizligi kahvaltisi otelin konumu ve olanaklari cok yeterliydi gayet memnun ayrildik ilgili personele de tesekkur ederiz
11달 전
I really liked the location of the hotel, & the staff were helpful. but i found the overall hygiene of the room was not up to standard.
1년 전
Sadece gecelik konaklama için şehir merkezi olması münasebetiyle tercih edilebilir onun dışında fazla bir beklenti içine girilmemesi lazım
1년 전
Før sæson og derfor nok ikke helt klargjort.
1년 전
Iletisim sifir guler bir yuz bile yok fiyatina gore temizlik fena degildi temizlik konusunda kotu yorumlar gormustum oysa ki ses yalitimi yok
1년 전
Chambre lits jumeaux très petite salle de bains de taille normale eau des toilettes fuyait sur le sol! Mal insonorisée. Point positif bien placé proche de tout
2년 전
Would not recommend, room and the bathroom was too small
2년 전
Şehir merkezinde ancak dar bir sokakta. otopark alanı sanırım yok ama yakınında belediyeye ait kapalı otopark var. Bir kaç gece mekanı olmasından dolayı sabaha kadar süren küçük bir ses var ancak bu sorun değil. açık büfe kahvaltısı temizlik ve fiyat olarak bakıldığı zaman bence gayet iyi. tüm otel çalışanlarına teşekkür ederim.
3년 전
The location was supreme. Otherwise, you get what you pay for. The staff was very friendly but it’s a small place with few amenities.
3년 전
Excellent low-budget and clean hotel central to everywhere of interest. The only problem was the nightclub that played loud music on 2 of the 5 nights I stayed until around 3-4 am
1년 전
This place does not as like the picture shoved in photos
2년 전
Odalar toz içindeydi, resepsiyondaki beyfendi daha kimin kaç gün kalacağını bilmiyor, ilgisiz, alakasız , sanki zorla çalışıyor gibi garip bir yer.
10달 전
Really the most dirty hotel I’ve ever set foot in. Every room had a disgusting smell of mold and sweat. The carpet was so disgusting and the walls had brown marks on them. We checked out 10 minutes after we first checked in.
11달 전
This accommodation was terrible. It looks nothing like the photos and the equipment is dirty and old. There is mould on the table top surfaces and bathroom. It looks unclean and is unpleasant to stay in, the general rooms are incredibly cramped for a 2 person stay with luggage. The images and appearance displayed on this website needs to be updated to reflect the current standard of this accommodation - it is very misleading.
1년 전
Konaklamam süresince maalesef oldukça olumsuz bir deneyim yaşadım. Banyodaki saç kurutma makinesi ve duş başlığı arızalıydı. Ayrıca odadaki ses yalıtımı son derece yetersizdi; bu nedenle uyumak neredeyse imkânsızdı. Bunun dışında da birçok aksaklıkla karşılaştım.
Daha önce bu denli sorunlu bir konaklama tecrübesi yaşadığımı hatırlamıyorum. Geri bildiriminizi önemsediğinizi umuyorum.
1년 전
fotoğraflarla hiçbir alakası yok.
1년 전
Lobbye girdiğiniz anda sigara kokusu sizi kaplıyor ve odaların duvarları kırık pis mobilyalar paslı. Konaklama yapmanın imkanı yok.Odayı gördüğüm gibi kaçtım.
1년 전
Sıfır temizlik
1년 전
Nothing works
1년 전
Vary bad dirty hotel
1년 전
À fuire !!!! Arnaque !!Notre voyage, ça s’est très mal passé à cause de cet hôtel. Nous n’avons jamais vu un hôtel aussi sale et aussi dégueulasse Il est dans un état lamentable, le personnel personnel,très désagréable. nous avons demandé le changement de notre chambre car elle était catastrophique. Le responsable nous demande de payer tarif supplémentaire de plus par nuit pour avoir une chambre correct. Soi-disant que nous avons opté pour une chambre économique. Nous avons refusé cela car les photos sur Internet et sur le site ne reflète pas l’état des chambres dans cet hôtel, et nous avons demandé le remboursement pour pouvoir chercher ailleurs. Le responsable a refusé catégoriquement le remboursement. Il nous a demandé de quitter l’hôtel immédiatement. Heureusement que nous avons contacté le service clientèle pour trouver une solution qui nous ont dû trouver un autre logement et nous avons dû payer la différence , nous trouvant ça gravissime, et nous partageons avec vous, notre mauvaise expérience afin d’ éviter cet hôtel! nous nous vous mettons les photos afin que vous puissiez avoir une idée sur l’état du logement
2년 전
Jääkaappi ummehtunut, haisi homeelle WC:ssä paha haju. Naapurihuoneista jatkuvaa melua. Oli tunne, että huone oli kuin umpinainen koppi ja ulkopuolta remontoitiin...Lattiakin liikkui.
Superahdas huone.. Sängystä puuttui petauspatja... Kova peti nukkua. Puuttui myös peitosta pussilakana.Huoneesta ei ikkunaa ulos vain käytävälle. Ja vaatekaappi ikkunan edessä.
Huoneesta puuttui tv......Ei ollut aamiaistarjoilua. Oli lopetettu lopetettu huhtikuun lopulla , mutta asiasta ilmoitettiin vasta perillä.
Huonetta ei siivottu koko aikana.
Onnettomat jyrkät portaat ja ahdas hissi mennä 3.kerrokseen... Ainoa hyvä asia oli sijainti ja ei liikenteen melua.
2년 전
Otel hiç güzel değil tavsiye etmem hizmet sıfır ver parayı kal pansiyondan farksız
2년 전
Horrible experience. Refrain from staying here. Dirty linen and dirty room. Bad customer service as well. Book something else and don't waste your time and money. This property shouldn't even be allowed on expedia. Thank God for the excellent customer service of expedia for addressing our concerns immediately.
2년 전
Terrible room smell
숙박 안내
결제 혜택

퀵계좌이체최대 2천원 즉시할인

카카오페이머니 / 삼성카드 최대 12만원 즉시할인

삼성카드최대 5만원 결제일 할인

현대카드M포인트 10% 사용가능

무이자할부최대 24개월 무이자 할부 가능


