1/0
정보
객실 선택
후기
위치
안내
결제혜택
아브샤르 부티크 호텔
1537, 10, Antalya, Antalya, 튀르키예, 07160지도에서 보기
이런 점이 좋았어요

호텔의 위치가 좋고 객실이 깨끗하며 직원들의 친절한 서비스가 인상 깊었습니다. 특히 아침 식사 공간에서 바다 전망이 멋졌고, 전반적으로 편안한 숙박이었습니다.
편의 시설
객실 선택
현재 예약 가능한 객실이 없어요일정, 인원을 변경해보세요
다른 서비스의 이용 후기
Deha Meray
Buse
Ferit
Ertugrul Gazi
Christoph
Ergin
Özlem
Jason
Alan
Magdalena
Melisa
Dogan
RAHMAN
Rocio
Hossein
Cem
Verified traveler
Iben
Donna
Eric
Coskun
Luis Alfredo
Helena
Ahmet Sukru
Duygu
Richard
Murat
Aysegul
Homere
Verified traveler
Habib
David
Bahri Hakan
Enes
gordon
Richard
Gökmen
hamid sener
Chen
Burak
Cem
Inse
Kilvinder
Verified traveler
serhat oguz
Aklima
Irfan
Mark
mustafa
ADEM
3달 전
Gayet güzel ve sakindi süper
3달 전
Oldukça merkezi bir konum, temiz bir oteldi. Kahvaltı 10/10’du.
3달 전
Utmärkt, färsk frukosttalrik.
4달 전
Oda tertemizdi aldığım hizmet çok güzeldi personeller güler yüzlüydü
4달 전
Gut gelegen
4달 전
Short stay but a very pleasant one 😍
4달 전
Oda gayet iyiydi. 2 arkadaş olarak konakladik. 2 ayri yatak iyiydi. Manzara efsane.
4달 전
La chambre était impeccable, le personnel à l’écoute et attentif à mes demandes. Bien situé face à la mer . Un endroit vraiment accueillant, le restaurant Dialogue juste en face est un véritable avantage, vous pourrez prendre votre petit déjeuner en ayant une vue imprenable sur la mer ! Petit tips faite un tour aussi le soir dans ce restaurant vous ne serez pas déçu !
Et pour finir l’hôtel n’est pas très grand donc c’est relativement calme à la période où j’ai été ! Il dispose d’une petite piscine et vous pourrez utiliser les transports en communs à moins de 10 minutes de l’hôtel.
5달 전
Room absolutely spotless with regular cleaning
5달 전
Very nice and friendly Hotel, excellent location and staff, magnificent view of the sea and mountains, delicious breakfasts.
One of our favorite Hotel to stay again.
6달 전
oda herşey temiz güzeldi teşekkürler
6달 전
Güzeldi
7달 전
Oda temizdi, yatak rahat. Herşey çok iyiydi. Tekrar görüşmek dileğiyle
7달 전
El hotel es muy bonito y tranquilo con lindas vistas. El desayuno nos gustó muchísimo! Pero lo más destacado fue el personal q nos atendió, muy servicial, amable y flexible. Yo y mi Madre recomendamos este hotel con mucho gusto!
7달 전
Excellent quite area , room with nice view good breakfast
7달 전
Personel aşırı nazik, oda temizdi
1년 전
Deniz manzaralı oda tercih ettik, 3 gece konakladık, ilk gün harici kahvaltı açık büfeydi ve her şey lezzetliydi, pişi,pankek,sigara böreği, patates kızartması sıcaktı personel güler yüzlüydü, odalar temizdi, hiçbir problem yaşamadık, teşekkürler Avşar ailesi
1년 전
Super hotel. Nice staff.
Clean and friendly.
Perfect location
1년 전
On arriving at the hotel the valet parked
Our car and unloaded the bags, reception was welcoming and smelt absolutely Devine !
We were checked in very quickly and shown the lift to our room.
Even though we had a standard room with a sea view it was lovely and very clean. There was a nice big smart tv. The bed was very comfy with four pillows. There is a kettle, tea and coffee also a fridge.
The bathroom was clean and the shower was lovely and hot and powerful.
They have a lovely restaurant where you can have your breakfast we had the Turkish breakfast which is our favourite!
There are lots of places to eat and drink within minutes of the hotel too.
1년 전
Our stay was great. Front desk and housekeeping staff were kind, accommodating and efficient, especially the gentleman who attended the University of Wisconsin. Rooms were very clean, bed was quite comfortable. Breakfast was outstanding--high quality food and an unbeatable view of the Mediterranean. Path to walk along the Mediterranean is close by. Bus stop a five minute walk.
I would stay here every time I'm in Antalya.
1년 전
3 günlük bir gezi için gittik. Oda gayet temiz ve ferahtı. Deniz manzaralı bir otel ve konumu çok güzel. Personel çok kibar ve güler yüzlü. Kahvaltı mekanı direk falezlerin üzerinde kuşbakışı. Kahvaltı süper . Pişi pankek patates kızartması cabası. Hizmet de güzel kahvaltıda. Çok çok memnun kaldık ve tavsiye ediyoruz mutlaka.
1년 전
Excellent location, a lot of shops and restaurants nearby. The breakfast was perfect, and the rooms have a balcony with a sea view.
1년 전
Amazing service, comfortable, friendly and accomodating staff. Bedroom spacious, amazing sea views and quiet. Travelling to Antalya every month and always staying in this hotel.
1년 전
Larada oldukca merkezi konumda kahvaltiyi denize karsi yapip yuruyerek denize gidebileceginiz konforlu temiz bir otel.
1년 전
Çalışanlar gayet seviyeli, otel de hijyenik ve rahattı kahvaltı da gayet başarılıydı
1년 전
Stayed for a week and everyone was really nice and helpful. It’s a great location and the breakfast view is fabulous! I would happily stay here again.
1년 전
öncelikle otelin recepsion çalışanları çok yardımcı ve nazik şekilde davrandılar ve otelin temizliği ayrıca da aracımızı park konusunda yardımcı olan arkadaş çok güzel ilgilendi kısacası otelin konumu hijyen ve çalışanlarından çok memnunuz FAKAT kahvaltı içeriğine biraz özen göstermeleri gerekir sahanda yumurta veya omlet istediğimizde yan malzemelerden çok kısmışlar bu hoş değildi..yine de memnunuz..
1년 전
Kahvaltı da, manzara da çok güzeldi, yataklar çok rahat. Banyo, su sıcaklığı, temizlik vs. hepsi iyiydi. Teşekkürler,
1년 전
Position and restaurant view
1년 전
The staff members were the best! So nice, friendly and helpful.
1년 전
Otel konum olarak ve odanın temizligi mükemmeldi.Restaurantın manzarası ve kahvaltıdan çok memnun kaldık.personalda çok sevimli ve yardımseverdi.
1년 전
Sea view room was spectacular and the restaurant was outstanding lovely food I really enjoyed my stay
3달 전
Merkezde,deniz kenarı,güler yüzlü insanlar
4달 전
Odalar temiz ama küçücük. Yan odalarla baya yakın. Manzara güzel, konum iyi. Çalışanların hepsi güleryüzlü
4달 전
Everything was good nice view
4달 전
Staff were helpful
4달 전
Evet
5달 전
Oda iyi kahvlatı yeri manzarası mükemmel
5달 전
Huone on suhteellisen siisti, huoneesta on mukavaa näköala. Ei säännöllistä siivousta, mutta pyyhkeet vaihdettiin melkein joka päivä ja lakanat kerran. Suihkun veden virtaus on heikkoa, mahdollisesti riittämättömän vedenpaineen vuoksi.
Aamiainen on kiinteä menu, jossa on vain kaksi vaihtoehtoa, ja se on sama joka päivä; aamiaisen sisältö ja valinnat voisivat olla monipuolisempia. Aamiaisravintolasta on upeat näkymät ja ihana pieni puutarha, mikä on iso plussa.
6달 전
Otelin konumu çok iyiydi. Ayrıca kahvaltı salonu ve manzarası harikaydı. Personel güzeyüzlüydü. Genel olarak eşimle memnun kaldık. Eksi diyebileceğimiz iki nokta vardı. Birisi duşa kabinin camının enine çok kısa olmasıydı. Bundan ötürü banyoda yerler fazlasıyla ıslanıyor. Diğeri ise tüm ışıkları kapattığımız halde aynanın üstünden duran apliğin hala az da olsa ışık vermeye devam etmesiydi. O ışığı tamamıyla söndürebilmek için kartı çıkarmamız gerekti. Genel olarak memnun kaldık. Başta da yazdığım üzere otelin öne çıkan noktası kahvaltı salonu ve lokasyonu.
7달 전
Personel nazikti, oda temizdi
1년 전
The location is great- only the Dialogue & Kitchen area has changed and is not like they show on the images. - Its a very design-like entertainment area with bars, restaurant and sitting area. No lounge chairs. -unfortunately
1년 전
I enjoyed my stay. However I feel the cleanliness should be better. The Mirror wasn’t clean. The doors were not clean.
1년 전
Otelin konumu muhteşem. Antalya'nın en güzel bölgesi Lara'da, sakin bir sokakta harika bir deniz manzarasına karşı konumlanmış. Yürüme mesafesinde bir çok restoran ve cafe var. Arabayla da birçok yere rahatça ulaşabileceğiniz bağlantı yollarına yakın. Fiyat / performans açısından çok memnun kaldık, ancak geliştirilecek yönler var tabii. Binanın yapısı gereği bir katta 10 oda var ve yan odada veya koridordaki gürültü olduğu gibi odanıza geliyor. Gece geç veya sabah erken saatlerde diğer odalara giriş-çıkış yapılırken uykumdan uyandım. Kaldığımız odadaki mobilyaların elden geçmesi gerekiyor. Dolapların boyası atmıştı ve banyo kapısı kapanmıyordu. Banyoda bir tadilat yapılmış ancak işçilik kaliteli olmamış. Kahvaltı verilen karşıdaki cafe çok güzel bir mekan. Ancak fiyata dahil sunulan seçenekler çok sınırlı, 4 günün sonunda her gün aynı şeyi yemekten sıkıldık. Yulaf, müsli ve farklı içecek türleriyle çeşitlendirilebilir.
1년 전
Kahvaltı mekanı muhteşemdi.
1년 전
The property was ok, I wouldn’t recommend booking if you were going there from a different country. However, the breakfast that’s included was really disappointing. They only offer 2 options and they were not nice at all. There was one hotel staff that worked at night that was friendly, the others were not very friendly. We asked for an iron one day and one staff member said they don’t have any. But when we asked the night staff for an iron, he was able to provide us with one. The cleaner was very nice and friendly. The rooms look bigger in pictures but quite small when you get there. The view was nice though.
6달 전
Otel bakımsız temiz değil
1년 전
I had the most terrible experience. Photos on website is misleading. Nothing like it. When I told them I was not happy I could sense some attitude. The worst for me was when they moved me to a different room with no prior notification and moved my personal belonging without my permission. This hapoened while I was out for a walk.They had a very non care attitude when I addressed the matter with them. I contacted Hotels.com because I wanted to cancel the rest of my reservation. They refused the cancellation with a refund which forced me to stay until I left. The following night I also found my room not locked after I have been out for almost the whole afternoon. I know I have locked it when I left. They had a total disregard for my personal belonging and my privacy. They also had workers on site that drilled and made noise the whole day and night. Defnitely not recommending this place.
1년 전
Biz bir gece konaklama yaptık ve çocuğumuz var diye kahve içmek istedik cafe kısmına almadilar ayrıca 1 büyük 1 küçük yatak diye en büyük odayı tuttum 2. Yatak yoktu mini bar boş odada su bile yok sabah 9 gibi odaya pat diye bir kadın girip pardon dedi geri çıktı saçma sapan bir durum yaşadık vale var arabamızı almadı sadece cafe müşterisine varmış vale bence aile olarak felan gidilecek biryer değil karşıda sarhoş olup çıkıp yatilacak bir otel konsepti gibi olmuş ben erken giriş yaptım yoldan geldiğim icin kirmadilar aldılar o konuda çok teşekkür ediyorum resepsiyonda ki arkadaslara
1년 전
Otel ne abartılacak kadar iyi ne abartılacak kadar kötü ama genel anlamda tekrar tercih eder miyim ? Etmem! Otelin kahvaltı mekanı bir dağın tepesinde olmasından başka hiçbir tercih edilebilir bir yanı yok.Odalar ferah ve büyük değil. Deniz gören odanın balkonuna deniz resmi assalar daha inandırıcı olur denizi kısıtlı görüyor.Resepsiyonda tecrübesiz ve misafir nasıl karşılanır bilmeyen bir genç var. tabii biliyoruz odanın belirli bir saatte teslim edileceğini ama il dışından gelmişiz bir buyur et, bavulları şurda bırakabilirsiniz de bir ikramda bulun vs SIFIR.İlk girişimizde onu yaparsanız ,biz sormadan bu para bunu yaparsanız şu para şunu yaparsanız ile itici bir karşılama idi.Saunası ücretsiz hamamı ücretli absürt ücret belirlemeleri var. TEK OLUMLU YANI oda temizlik görevlilerinin yardımsever ve sıcak kanlı olmaları idi. 500-1000 daha fazla verir daha kurumsal bir otelde kalırım bundan sonra...
숙박 안내
결제 혜택

퀵계좌이체최대 2천원 즉시할인

카카오페이머니 / 삼성카드 최대 12만원 즉시할인

삼성카드최대 5만원 결제일 할인

현대카드M포인트 10% 사용가능

무이자할부최대 24개월 무이자 할부 가능