1/0
정보
객실 선택
후기
위치
안내
결제혜택
베타스 게스트하우스
Elmali Mh. 22. Sk No:4, Antalya, Antalya, 튀르키예, 07040지도에서 보기
편의 시설
다른 서비스의 이용 후기
PAULINA
PAULINA
Laxman
Hüseyin
Ahmet safak
Viktoriya
Mustafa Yigit
Gazi
Sinan
rahim
Gülsen
Verified traveler
Yohan
Emre
Feyza
Arda
Oddvar
Jair
Rabia
Moshe
10달 전
Hôtel très sympathique, personnel gentil, chambre confortable, propre, nous recomendons.
10달 전
Hôtel bien situé, à 3 min de la vielle ville, à 30 min à pie de la plage, tranquille, rue calme, personnel sympa, attentionné, chambre propre, lit confortable, bonne climatisation.
Petit détail: manque un torchon pour la cuisine, cuisine bien équipée et fonctionnelle.
2년 전
Good location in the old town with all transport facility at the door step. Stayed in studio (2 days) and classic apartment (1 day). Very clean spacious room with all amenities that includes kitchenware and washing machine(in classic room). Only downside would be no elevator in the G+4 floor building.
2년 전
Dahili küçük mutfağı, küçük buzdolabı, kettle ve set üstü ocağı ile kullanışlı ve iyi planlanmış bir konsept. Memnuniyet verici. Aynen muhafaza edilmesini dilerim.
6달 전
Oda temizliği orta seviyeydi ne pis ne çok temiz jakuzi çalışıyordu güzeldi bizim en büyük sorunumuz masamız yoktu onun dışında fiyat performans açısından baya iyiydi bir kez daha gelip tercih ederim
11달 전
Das Hotel liegt sehr nah am Schiffhafen und direkt im Zentrum, gute Busverbindung und Straßenbahn in der Umgebung .
Unser Zimmer hatte eine Küche , was sehr praktisch war.
Das Personal war sehr nett.
1년 전
Genel olarak iyi
2년 전
Personel güler yüzlü ve anlayışlı
2년 전
Otel küçük ama butik ve güzel bi hotel. Odanın durumu genel olarak iyidi fakat rutubet ve koku beni biraz rahatsız etti. Ayrıca duş başlığı kırık ve mini dolap soğutmuyordu. Onun dışında konum olarak çok iyi bir yerde, her yere kolay ulaşabiliyorsunuz. Tekrar olsa dezavantajlarına rağmen yine tercih edebileceğim bir yer.
3년 전
Konum mükemmel. Kahvaltı yok ama çevredeki marketlerden malzeme alabilir mutfakta hazırlayabilirsiniz.otel Çevresinde birçok yeme içme alternatifleri mrvcut.
4달 전
Fiyatına göre çok şey beklememekle birlikte, konumu iyiydi ancak temizlik konusunda sıkıntılat mevcuttu özellikle yatak çarşafları ve tuvalet kirli duruyordu.
2년 전
Bu şubede kalamadık kendi kafalarına göre diğer şubeye vermişler bizi ve gittiğimiz zaman öğrendik ki rezervasyonu çok önce yapmıştık. Ayrıca resepsiyondaki hanımefendi bizim gergin olmamız gerektiği yerde kendisi gergin tavırlar ve mimikler eşliğinde konuştu. Özellikle aldığımız şubede kalmak istediğimiz için çok önceden rezervasyon yaptırdık. Bize bilgi dahi verilmeden şube değiştirilmiş. Diğer şubede kalmak isteseydik daha ucuzdu orada da kalırdık. Davranış çok vasattı. Burayla ilgili ilk defa böyle bir şey yaşıyorum ki defalarca kaldığım bir yerdi. Resepsiyondaki hanımefendi sayesinde oldukça fazla bir şekilde soğuma yaşadık betastan. Sırf günümüz mahvolmasın diye biz makul davranıp hanımefendinin söylemi ile 5 dakika yürüyüverdik. Üslup sıfırdı. Diğer şubeleri vasattı diyemem fakat temizlik konusunda daha aşağıda kalıyordu. Yerlerde ve koltukta kırıntılar vardı. Ağır bir kokuya sahipti. Yatağı rahattı oradaki resepsiyon görevlisi daha kibardı. Ona teşekkür ederim fakat betastaki hanımefendi hayal kırıklığı niteliğindeydi.
8달 전
Rien était prêt à notre arrivée salle et insalubre
1년 전
Çok ses var çoooook
1년 전
Temizlik oldukça kötüydü. Jakuzinin içi de pisti. Çok konforlu bir otel olacakken hijyene önem gösterilmemesinden bakımsız bir otel olmuş.
4달 전
Oda pisti ,havlular ve yatak kılıfları kullanılmış kirliydi
8달 전
The room was disgusting, and could'nt have been cleaned for a very long time. There was mold in the ceiling, the paint was coming off, the bed was full of stains, and it was dirt every where. The best adwise I can give is to choose another hotel.
11달 전
El personal en general es amable, pero el hotel tiene mucho que mejorar, las fotos que aparecen en Expedia, no son para nada lo que encuentras en la propiedad, el cuarto olía a caño y a cigarro, que decir del olor a humedad, las camas están en muy mal estado estado, con marcas y manchas de dudosa procedencia, lo bueno que tiene es que está cerca del casco antiguo y hay muchas ofertas de comida alrededor. Nuevamente, insisto, el personal es amable.
2년 전
Belirtilen özellikler maalesef yok en büyük sorunu otoparkı yok asansör yok duvarlar küf içinde sizi karşılayan kimse yok resepsiyon bile ilgisiz maalesef beklentimi hiç karşılamadı
3년 전
The hotel is no more than fine
The room is smells from cigarettes and there is no window at all (in some of the rooms)
The street outside it’s so noisy that it’s impossible to sleep properly
We had a bad experience, hope the hotel will improve that for next guests
숙박 안내
결제 혜택

퀵계좌이체최대 2천원 즉시할인

카카오페이머니 / 삼성카드 최대 12만원 즉시할인

삼성카드최대 5만원 결제일 할인

현대카드M포인트 10% 사용가능

무이자할부최대 24개월 무이자 할부 가능














